Понеделник - Петък от 10:00 до 13:00 и от 14:00 до 19:00 Обедна почивка: от 13:00 до 14:00 02/ 961 72 65; 0887 049 089
Търсене
В количката

Няма добавени продукти!

Количка
0.00 лв

Защо лаптоп втора употреба ?

Покупката на лаптоп втора употреба изисква доста по - сериозен и внимателен подход, отколкото при закупуване на настолен компютър или дори монитор. Последните два са стационарни обекти, които по правило не се пренасят и вероятността да имат скрити повреди и дефекти не е голяма.

При преносимия компютър ситуацията е коренно различна. Той е обект, който се използва интензивно, по всяко време и във всякакви условия. Състоянието му зависи пряко от неговия собственик, от неговото отношение и от характера на неговата работа. Сдобиването с преносим компютър втора употреба е много сходно с покупката на автомобил на старо. И в двата случая, начина по който е бил използван рефлектира върху цялостното му състояние и външен вид и е от решаващо значение за правилния избор. Има лаптопи, използувани само няколко месеца, но изглеждащи вече в окаяно състояние...с драскотини по капака, изпускани и със следи от удари по ъглите на корпуса, с протъркани от употреба клавиатури и тъчпадове, хлабави и разбити панти и други. Има разбира се и такива лаптопи, които са произведени преди 2-3 и повече години, които са използувани от грижовен и внимателен собственик, който се е грижил добре за него, не го е използвал за поднос за хранене и пиене, не го е захвърлял безогледно и третирал без всякакво внимание. Затова е важно да се знае, какво е състоянието на лаптопа преди покупката. Както при определен модел автомобили, с еднакви характеристики и година на производство, може да има двойна разлика в ценово отношение в зависимост от общото техническо състояние, така е нормално да има разлика в цените на два еднакви по модел и характеристики лаптопи, но в различно състояние. Затова Ви съветваме горещо да бъдете много внимателни при Вашия избор. В интернет пространството е пълно с примамливи оферти и супер- ниски цени, но по-подробен поглед върху актуалната снимка / ако я има, естествено / показва доста сериозно износване и амортизиране, както и дефекти по матрицата. Искайте информация за продукта, откъде идва, колко е ползуван, какво е външното му състояние, има ли гаранция, как тя се изпълнява и какво покрива.

Гаранцията е много важен момент при техниката втора употреба/ поради скрити дефекти, които се появяват след няколко часова работа/ и, ако продукта е без такава или е доста съмнителна, то добросърдечно Ви съветваме да се обърнете към друга обява, колкото и примамлива да е настоящата . Навсякъде по света добрата стока има определена цена, срещу която няма да получите амортизирана и в лош външен вид техника, а здрав, качествен и надежден продукт в много добър външен вид и с голяма гаранция. В България има много малко, наистина много малко фирми, които продават предварително избрани, качествени и тествани продукти, които са и в много добър външен вид и е най-разумно да се обърнете към такава, защото срещу малко повече пари/ и то не винаги/ получавате спокойствие, гарантирано Ви от солидна и надеждна гаранция.

Всеки лаптоп втора употреба , който се намира в продажба в нашия магазин е технически обслужен, почистен и тестван с операционна система и диагностичен софтуер. Почти всички лаптопи са в перфектно външно и вътрешно състояние, с непротъркани клавиатури и без забележки по матрицата/екрана.

Много рядко се случва да пускаме в продажба захабени и експлоатирани дълго време лаптопи. Все пак са втора употреба и няма как всички да изглеждат като нови.

Тъй като лаптопите са внос най-вече от Европейски страни/ нито един не е работил в България/, то те са с клавиатури с фонетична подредба по стандарт, съответстващ на дадената държава.

При нас имате възможност да тествате няколко лаптопа, докато не си изберете Вашия, а ако се затруднявате при избора, може да разчитате на открит и честен съвет или консултация, защото в нашия магазин мотото “продажба на всяка цена” не е на почит, а фразата -" удоволствие е да пазаруваме при вас" в комбинация с усмихнатите Ви лица ни карат да се чувстваме наистина полезни и щастливи.

Основната функция на преносимия компютър е да бъде заместител на настолния такъв. В повечето случаи лаптопа се използва за работа, сърфиране в интернет, слушане на музика и гледане на филми. За тези функции лаптоп с процесор Intel или АМД, оперативна памет 4096МБ и твърд диск от порядъка на 160-500ГБ с цена около 300лв. е повече от достатъчен. За тези пари получавате качествен, здрав и надежден марков продукт, който междудругото няма да отстъпва по бързодействие на един нов двуядрен лаптоп от нисък клас.

Неоспорим факт е, че новата техника / и то най- вече от азиатски произход / е слабо издържана в техническо отношение. Използват се евтини материали, изработката на отделните модули и цялостната им сглобка е на много ниско ниво и прочие. Това рефлектира с цяла сила върху качеството на крайния продукт. Евтини пластмаси, некачествени сглобки, тракащи бутони, огъващи се клавиатури и горни капаци и т.н.т. Тези "достойнства" съпътстват огромна част от богатия набор лаптопи от азиатски / и не само / производители във всички големи и не- толкова големи магазини у нас. Все пак ниската цена трябва да се компенсира по някакъв начин и той логично е за сметка на качеството. Това, заедно с отчайващата сервизна поддръжка / за която може да прочетете по- надолу / е достатъчна причина да се обърнете към марковите лаптопи втора употреба. По евтини са, в пъти по- здрави и надеждни са и имат почти перфектен сервиз / ако техниката е закупена от сериозна фирма, разбира се /.

При желание от Ваша страна, може да посетите страницата ни за налични лаптопи втора ръка.

Горе-написаното засяга в много по- малка степен реномираните и утвърдени производители като Lenovo, DELL, Hewlett Packard, Toshiba и други . Тъй като тези мега корпорации обслужват основно държавни и бизнес клиенти по цял свят, то компромиса с качеството би бил немислим и с катастрофални последици. Затова утвърдените фирми са разработили БИЗНЕС серии лаптопи, които се характеризират с високо качество на вложените материали, здравина и надеждност при работа. Разбира се това рефлектира върху цената и тези лаптопи са доста по- скъпи в сравнение с масовите марки и модели. Такива серии например са:

Dell- D серията, IBM- T и X сериите, HP- NW,P, B сериите, Toshiba- Tecra, на Fujitsu- Siemens Lifebook серията и други.

Марковите лаптопите втора употреба, които ние предлагаме, са в основната си част точно такива бизнес лаптопи. Характеризират се с високо качество на използуваните материали и цялостна сглобка. Те са внос от Съединените щати или от Европейския пазар, т.е. произведени са за ‘бели’ хора, а не за африканския , източния или друг трети пазар, за който продуктите или не се тестват, или са тестови бройки на нови продуктови линии или не покриват дадени критерии и стандарти...във всеки случай всички знаем, че стока от една и съща марка и модел, не е с еднакво качество в магазините в Германия от една страна, и България от друга / например моторното масло Castrol закупено у нас, няма нищо общо със същото в Германия /.

Обикновенно практиката при закупуване на лаптоп е следната: отиваме в магазина, преглеждаме асортимента и си купуваме този, който ни хареса на дизайн, характеристики и недай боже да се вслушаме в препоръката на консултанта в магазина, който в повечето случаи има бегла представа какво продава, но не и сериозни и задълбочени знания за продуктите, за техните силни/ ако ги има/ и слаби страни и т.н.т. Истината, е че нямаме никаква идея за гаранционната поддръжка и в последствие страдаме и хабиме напразно нерви. Разбира се това отношение и положение не е нормално и явно трябва да почакаме още и да се надяваме нивото на обслужване да се подобри, което в близко бъдеще не е много вероятно...

Както пояснява един колега, управител на една от най-голямите фирми за компютърна техника втора употреба в България, когато си купувате техника, каквато и да е, Вие всъщност си купувате не само нея, но и услугата наречена гаранционна и СЛЕД гаранционна сервизна поддръжка. Какво се има в предвид? Техниката има определена гаранция за някакъв период, в който Вие сте относително сигурни, въпреки че гаранцията има някои определени условия, които за доста объркващи и задължаващи/ например ако има прах вътре в лаптопа, гаранцията отпада и т.н.т./. Може да почакате месец и повече и да Ви го оправят или сменят, защото фирмите-вносителки не държат на склад много резервни части и всичко става с доставка, която отнема време. Интересно става, когато гаранцията отпадне / което в повечето случаи е и основната цел :) /, или тя изтече! Тогава се започва едно ходене по мъките и слушане на приказки от рода: -" тази част я нямаме, става с поръчка" / като цената е почти като на нов лаптоп/,- " повредата не може да се отстрани" и прочие. С една дума сервизите не искат / а и в някои случаи не могат / да се занимават със след гаранционен сервиз.

Ситуацията при техниката втора употреба е много по- различна. Големите фирми вносителки на втора употреба разполагат с добра складова а оттам и сервизна база. Това се определя от спецификата на самата дейност. В смисъл при внос на втора употреба винаги има и дефектни и частично повредени бройки, които с течение на времето стават все повече. Това обуславя една много голяма и надеждна наличност от резервни части, която от своя страна дава така необходимата ни сигурност и надеждност при отремонтиране на проблемна техника. Лаптопите се отремонтират в кратък срок / винаги има изключения, но те са рядкост като цяло / и рекламациите на отремонтирана техника се броят на пръсти. Имали сме многобройни случаи, при които клиенти са идвали при нас след посещение на фирмен сервиз, където след взимане на солидна сума за диагностика, са били отпращани с диагноза " невъзможност за отремонтиране". Най-показния случай беше с един IBM Thinkpad T43p, при който от сервиза на IBM след вземане на 60лв за диагностика отсичат, че твърдия диск на лаптопа не работи.

След обикновено отваряне / развиване на едно болтче и сваляне на един капак / се оказа, че диска просто няма шейна и не е контактувал добре. Това ясно и недвусмисленно доказава, че лаптопа ВЪОБЩЕ не е бил поглеждан. Щом такова е отношението в сервизите на сериозните фирми, то тогава какво остава за тези на азиатските производители? Типично по нашенски е да ти вземат парите и после да се държат нагло, арогантно и с пренебрежение. Отношение, което никой не заслужава. Такова никога няма да видите при нас и в нашия сервиз.